خدا بشنو...
همیشه خدا
درباره وبلاگ


باغبانی پیرم...که به غیرازگل هاازهمه دلگیرم...کوله ام غرق غم است...آدم خوب کم است...عده ای بی خبرند...عده ای کوروکرند...اندکی هم پکرند...ومیان رفقا...عده ای همچوشماتاج سرند...همیشه خدا...التماس دعا...



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 11749
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 181
بازدید ماه : 181
بازدید کل : 11749
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الهه

 
پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:, :: 14:3 :: نويسنده : الهه

خدایاعاصی وخسته به درگاه تو رو کردم

نمازعشق راآخربه خون دل وضوکردم

دلم دیگربه جان آمددراین شبهای تنهایی

بیابشنوتوفریادی که پنهان درگلوکردم



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت22:14---17 فروردين 1391
افتخار تبادل لینک میدید؟
ببخشیدباکدوم آدرس تبادل لینک کنم؟ حتمااگه آدرس وبتونوبدین تبادل لینک میکنیم.


جواد
ساعت18:14---17 فروردين 1391
سلام سلام خانم فلاح شما لطف دارید وبلاگ شما هم زیباست به ویژه عنوانش.شما هم با افتخار لینک شدید
پاسخ:خیلی ممنون جناب معینی فر.لطف کردین


...
ساعت17:43---17 فروردين 1391
اتفاقی به وبت اومدم ولی فکرکنم میشناسیم.برات بهترین ها رو آرزو دارم.همین که خدا رو مد نظر داشتی خودش خیلی خوبه!!مطمئن باش که خدا تو رو دوست داره.به آینده ات امیدوار باش.اگه تونستم هرچند وق یکبار میام به وبت سر میزنم.مواظب خوبیهات باش.یاعلی...
پاسخ:اگه میشناسمتون خیلی خوشحالترمیشم بااسم خودتون نظربدین... ازلطف شمام ممنون


...
ساعت14:20---17 فروردين 1391
خوش به حالت معلومه که خیلی آدم خوبی هستی که اسم وبت رو همیشه خدا گداشتی!
پاسخ:سلام دوست خوبم... ببخشیدمن شماروازقبل میشناسم؟اگه خودم آدرس وبموبهت دادم خوشحال میشم بااسم خودت نظربذاری... خیلی خیلی لطف داری.من آدم خوبی نیسم ولی خداموخیلی دوست دارم واسه همین اسم وبموگذاشتم همیشه خدا....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: